(Atilla a KöR-iS-TeN ostora volt!)
„A mennyország kulcsai Szent Péternél vannak!” - így tartja a keresztény
köztudat jó néhány évszázada. Jézus Krisztus Kéfásra („Kőszikla”), a későbbi
Szent Péterre alapozta egyházát. Az analógiás gondolkodás – régen ez nem
okozott nehézséget – eredményeként a mennyország kapujában álló cerberus
(kulcsár) szerepkörében látjuk viszont a Simonból lett Pétert. Egyházatyák
tudni vélték, hogy tulajdonképpen két kulcs lóg a derekán, az egyik a
mennyországé, a másik a pokol kapujáé. A közmegegyezés ebben teljes volt.
Szent Pétert a Római Birodalom területén ölték meg. Kicsit később különös
jelenségnek lehettünk tanúi. Róma – korábban a keresztények ádáz ellensége –
Szent Péter örökösének adva ki magát, a „Földi helytartó” szerepkörét
vindikálta magának. Ettől fogva Szent Péter kulcsai is – szimbolikusan
legalábbis – Rómára szálltak. Az öröklésnek ezt az addig még nem ismert
fajtáját nem volt (túlélő) aki megkérdőjelezze. Bizánc is csak irigykedett,
a „kapupénzből” akart inkább részesedni.
Róma kulcsairól akkor hallunk ismét, amikor Kr.u. 451.-ben Atilla seregével
Róma kapuinál megáll. Róma püspöke elébe megy – az ellenállás reménytelennek
tűnik – és megadása jeléül Róma kulcsait – egy kispárnára helyezve – Atilla
lábai elé teszi. Atilla nem szállta meg Rómát (járványveszély volt a pangó
vizek miatt), viszont a kulcsokat és a párnát (a benne lévő évi adóval
együtt) nem hagyta ott, hanem („szimbolikusan”) magával vitte. Hogy hová?
Hát a Kárpát-medencébe, ahol akkoriban a főhadiszállása volt.
A következő képen a kulcsok hűlt helyét látjuk, a „kulcslyukat”, amit ma
Szent Péter térnek hívnak. (1. kép) Hogy ezt a „kulcsátadást” másképpen
mesélték idáig? Hogyha az egyetlen szavahihető szemtanú, Atilla mellettük
tanúskodna, még el is hihetnénk. Hiszen Ő látta –úgy mondják – a két
arkangyalt a lángpallossal, akiktől megrettenve sarkon fordult. De Atillának
nem volt igazán alkalma a hírügynökségeknek nyilatkozni minderről, mert nem
sokkal később gyanús körülmények közt elhunyt.
A kulcsoknak itt kell lenni valahol a Kárpát-medencében ! Arról nincs tudomásunk, hogy időközben visszaszármaztatták volna. Keresésünk nem volt hiábavaló, mert a Parlament kupolatermében nyomára is bukkantunk.
2. kép - A Szent Korona
A Szent Korona zománcképei között ott van Szent Péteré is, oldalán a kulcsokkal! (3. kép)
3.kép - Szent Péter a kulcsokkal
Mi ebből a tanulság? Először is az, hogy Róma
püspökei, a későbbi pápák, több mint ezerötszáz éve „jogosítvány nélkül
vezetnek”!
Atilla – a „KöRiSTeN ostora” – tulajdonképpen bevonta az önjelölt Róma és
Bizánc „jogosítványát” (Bizánc kapuinál Kr. u. 447.-ben járt !) Tette ezt a
KöRiSTeN-t, a „teljességet” kifejező Szent Korona birtokában, amelynek
nyilvánvaló igazságát ez a két „elhajló” szekta megkérdőjelezte azzal, hogy
attól eltérő (hamis) világképet hirdetett. Tudniillik az eredeti (égi)Atya,
(”iS”) + (Föld)Anya („KöR”) + „kapcsolat”(melynek gyümölcse a Fiú) („TeN”)
háromság nem helyettesíthető az Atya, Szentlélek, Fiú háromsággal, melynek a
természetben nincs analógiája. (Csomor Lajos kimutatta, hogy a Szent Korona
egy-két évtizeddel korábban készült és így már Atilla birtokában lehetett.)
A Szent Korona mintegy illusztrálja a három szereplő : Róma, Bizánc és
Atilla viszonyát egymáshoz. A korona testének (2. kép) 3 fő alkotórésze
közül a GöRög (KöR) betűkkel ellátott abroncs Bizáncnak feleltethető meg, a
laTiN (TeN) betűs pántok Rómát jelképezik, a harmadik elem a párta – balról
jobbra írt rováS (iS) jeleket tartalmaz és így (a rovást is tudó) Atillára
vonatkoztatható. (4. kép)
4. kép - A párta közepén Jézus zománcképe
A rovásjelek olvasata magyarul „sz” és „n” , a másik oldalon „b” és „n”, viszont ugyanakkor görög betűkkel is értelmes olvasatot kapunk: (I-C és X-C)
5. kép
A zománcképen megidézett Jézus Krisztus „(h)é-iZ-u”
nevéből és a nevének körökbe írt rövidített változatából „I-C” és „X-C”
ugyancsak az iS gyök hámozható ki.
Láthatóan Atilla a Szent Korona birtokosaként Jézushoz közvetlenül
kapcsolódik, Ő a szellemi örököse. Szent Péter kulcsai is a Szent Koronával
koronázott (mindenkori) uralkodót illetnék meg!
Róma mindazonáltal szorgalmasan szedte a kapupénzt, amit „tizednek” is
neveztek. (Atillát persze befeketítették, minden ocsmányságot híreszteltek
róla). A Vatikánban felhalmozott kincseket szemlélve képet alkothatunk a
bevétel nagyságáról. A tizednek közben leáldozott, most már a vatikáni
múzeum bejáratánál fizethetjük ki (egyáltalán nem szimbolikusan) a
kapupénzt.
2010. január 20.
Berényi László Géza